Hejdå 2007or.

Nu har jag haft ett spektakulärt ögonblick i mitt liv, ett ögonblick som alltid blir nostalgiskt såhär efter jul,
när man plockar ner alla tomtar, har nu runt 60 stycken och det är lika tråkigt varje gång man måste packa ner dom. Fick till och med leta reda på en ny kartong för nu är den gamla för liten.
Funderar på om jag ska ta ner julgardinerna idag eller om jag ska vänta tills i morgon..hmm..får nog bli i morgon tror jag. Har packat upp alla mina julklappar ur påsarna också, det vart visste endel i år igen, nästa år ska jag bara önska mej disksvampar, för jag har ju allt annat känns det som.
Vann förresten 70 kronor på lotterna jag fick på min föllsedag.
Nu är det alla gånger dags för sänghalmen!

H E J D Å

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men vafan, som om du inte har tillräckligt med disksvampar då?! XD

2008-01-08 @ 00:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se