Jobbet hägrar.

Jaha, då var man klädd i de blåa byxorna med trycken på rumpan,
nästan klar för att entra portarna på Acb, känner på mej att den här dagen kommer att gå i blåsväder,
fort alltså, förhoppningsvis iaf, finns inget värre än när man tittar på klockan var femte minut och inser att den inte går ett dugg snabbare än sist man kollade. Dessutom håller hörlurarna till mp3n på att sjunga på sista versen (haha), men så hänger dom nätt och jämt ihop heller, jag tror det har lossnat 4 delar av dom redan.
Och jar man ingen musik att lyssna på kan jag lova att tiden går som i ultrarapid, kanske hur sakta som helst. 
Fick förresten reda på, efter mycket snokande, att lill-bäsen ska heta Alfred, dock är det inte helt besämt än.

Nu undrar ni alla kanske, liksom jag, vart min motivation till mer roligare blogginlägg har tagit vägen? 
Och jag kan svara er såhär, jag har faktiskt inte den ringaste aning, tyckte att jag fick till lite humoristiska inlägg häromdagen, om man nu får skryta så om sej själv?!, men nu är humorn helt borta, måste ha tappat den..kan det ha varit vid postlådan igår? Eller i mitt skåp på Acb? Ja, någonstans finns den iaf, ska försöka gräva fram den så gott det går till nästa inlägg. Nu skriver jag mest för skrivandets skull känns det som, som om jag egentligen inte har något intressant att förtälja.

Har iaf tagit beslutet att ta med mej en egen mugg till Acb, efter noga funderande över vilken som passar bäst så fick det bli en vit, också skrev jag Ellinor lite oprydligt med en porslinspenna på den, dock måste man bränna fast texten i ugnen annars går den bort. Så jag får satsa på att skriva lite prydligare tills det är dags för den proceduren.

Jaja, Roger över Roger ut!

/ Ellinor - utan plastmugg                             

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Nu är jag uppdaterad! Tack! och ärtsoppan som jag åt till lunch var jätte god!

2008-01-15 @ 13:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se