Kära systrar.

Ja, jag säger då det mina kära systrar, det är tur att inte våran släkt har släktträffar,
har en svag känsla av att jag inte kommer bli bjuden isf.

Denna dagen har varit, hmm, ska försöka komma på någon bra liknelse utan att börja svära..aha..skrattretande..
Den började iofs ganska lugnt men efter andra passet började jag och Anna störa oss på en annan människa (M), otroligt mycket. Hur hon resonerade och hennes fruktansvärda dubbelmoral. Gick och pratade med Magnus om saken och han förstod helt klart vad vi menade. Efter det var det en minst sagt tryckt stämning mellan M och oss, hon tog varje tillfälle som fanns för att säga nåt drypande till någon som anspelade på något vi gjort eller inte gjort, högt och tydligt så att vi skulle höra det. Det är ju så skrattretande så det är tammefan hemskt.

Jaja, blev erbjuden att börja jobba natt i två månader med början nästa söndag, och efter det som har utspelat sej idag så ångrar jag inte en sekund att jag tackade ja. Som jag sa idag, hade jag inte blivit erbjuden att jobba natt så hade jag fan sagt upp mej på studs och tagit ut tjänstledighet under uppsägningstiden, skiter i om jag hade haft ett annat jobb eller inte, är så less på den där besserwissiga nippertippan så det är inte klokt! Och henne ska man ha i släkten!

Nåväl, är iaf lycklig över det lilla livet som kom till jorden igår, har han på bakgrunden på mobilen så så fort jag tar upp den och ska kolla vad klockan är eller något och ser han så skiner man liksom upp som en sol, så kul med en liten bäbis!

Jaja, nu ska jag återgå till mitt pepparkaksätande, det är aldrig försent för dessa godingar!

/ Ellinor - less på nippertippor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se