Nu är det liksom på riktigt.

Skrev på ett papper nu innan jag gick hem om att jag kommer att bli uppsagd,
det har iofs alltid varit som riktigt, men nu har jag papper på det också.
Samt att jag fick kryssa i en ruta om jag ville ha förtur ifall dom inom 9 månader skulle anställa mer folk,
jovisst, tänkte jag, Grattis, jag hoppas iaf att jag har ett nytt jobb inom 9 månader.
Sökte faktiskt ett jobb igår, som tågvärd på SJ, kanske inte det glassigaste jobbet man kan tänka sej,
men men, allt kan ju bli bättre än Acb. Missförstå mej inte nu mina kära kollegor,
jag trivs skitbra med folket, nåja, dom flesta iaf, men inte med det vi gör.
Dagarna som har gått efter jul har varit jobbiga, eller ja, vissa människor på det där stället har blivit jobbigare nu,
kan det vara julmaten måntro? Några bara klagar på alla andra och gör inte ett förbannade dugg mer än att sitta på arslet och titta på när andra jobbar och andra har helt enkelt bestämt sej för att inte jobba..blir så matt!

Undra om man kanske skulle ta itu med projektet "ta ner julgardiner" nu eller om jag ska vänta en strund,
kommer nog att skjuta det där framför mej tills nästa år, eller iaf tills flytten går från svensta..eller?! Det är nog inte så värst läckert med änglagardiner till påsk.

Vem är det som har alla bloggar? Vem sitter egentligen på alla fenomenala, roliga bloggar som skrivs? Jag har nu exakt 18 bloggar som jag läser dagligen, varav 5 av dom uppdaterar relativt ofta, dom andra kan man få vänta ett halvår på innan dom uppdaterar..någon som har något tips om någon rolig blogg som jag kan lägga till i favoriter? 

H E J D Å 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se