Inget internet.

Okej, man hade ställt in sig på en vecka med internet, åsså strejkar det helvetet. Blev ledsnare än ledsnast när jag kom att tänka på vad mina kära läsare, och inte minst Sophie ska tycka. Satan. Med alla medel och tillhyggen försökte jag få igång det. Skrev till Danne och klagade lite, han frågade förstås om jag hade stängt av nätverkskortet nu igen. Är du tossig? tänkte jag, det var ju det första jag kollade. Nåväl, efter många dödande blickar på routern bestämde det sig sedan för att fungera. Och here I am ffs.

Snart är det dags att kila iväg och knega igen. Bara 3 * 8 kvar nu, känns som om jag redan har jobbat 6 dagar denna veckan, men likförbannat är det 3 dagar kvar och det är fortfarande samma vecka.
Fick värsta ångestattacken i morse angående semestern, den kommer försvinna utan mig. Dom där 4 veckorna kommer gå som om dom vore smorda med vaselin och jag kommer sitta på sängkanten och tänka; "har jag sovit ända tills nu? Det är ju bara 2 dagar kvar tills jag börjar jobba igen". Livet är bra härligt.

Duschat har jag masat mig upp och gjort idag också, efter paketlagandet med Gälne Galten igår behövdes det verkligen, ingen Christopher n:o 1 här inte. På vanliga duschar finns det en slang och längst ut på den slangen sitter ett munstycke, det är det man duchar med. Så inte ont anande jag ställde mig i duchen, tog ner munstycket för att känna så vattnet var varmt och vred på kranen. Nähä, då har dessa moderna människor en till dusch ovanför som sprutar ner iskallt vatten rakt ner på min nakna taniga kropp. Det var mindre skönt, men ack så uppiggande.

Jaha, mor och far till Piteå i veckan, kanske måste tjyvlåna Suzukin lite då, det har han nog ingenting emot karln får vi hoppas. Annars kan det vara problem med att ta sig från plats A till plats B eftersom jag inte är speciellt hurtig och går. Inte som min mor som knatar Jämtland runt var och varannan dag.

Tyckte i allafall att det var lite roligt att jag fick lite respons på mitt inlägg igår. Härligt. Fortsätt i den stilen så kanske jag överväger att inte lägga ner bloggen.

Undra om detta blev mitt 300ade inlägg? Jag tror fan det. Grattis till mig i så fall. eller ja, grattis till bloggen som nu är så välfylld, mest med massa skit måste jag säga. Men skit som ni verkar älska att läsa.

Nåväl, nu är det nog dags att klissa tillbaka ansiktet och kanske kamma ut skatboet.

/ Ellinor - fick ingen fotmassage igår (jag glömde bort att fråga).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se