Turligt.

Tur att alla min vänner uppdaterar i tid till melodifestivalen varje år, och möjligtvis julafton. Ja, det där var en pik till alla er som läser min blogg och som tror att jag läser eran. Uppdatera! Det skulle sätta guldkant på min tillvaro.

En till sak som är fruktansvärt tur, det är att det är så varmt här inne så man måste sova med öppna fönster, och det medför även: Grannar som sitter ute och pratar, skrattar och skriker halva nätterna (som även har besök av mina kollegor, vad ville han den tiden man ska sova måntro?). Grannar som tycker att den bästa tiden att köra bil är klockan tre på natten. Grannar som tycker att nio på morgonen är en ypperlig tid att köra med röjsågen. Grannar som helt klart måste få på tok förlite sömn med andra ord.

3 ½ timme kvar tills det är dags att göra dom sista timmarna på Acb innan semester, gissa hur bra det känns. Underbart. Skulle även få fika idag av lille Pettsson. Ljuvligt. Förresten kom jag att tänka på den stackars sate som slutade på norra förra veckan och började på södra. Kan inte ha varit alltför roligt att höra allas semesterprat om: "Åhåå, om en vecka är det semester". Hans tid innan semestern blev ju automatiskt 2 veckor längre eftersom han flyttade till södra.
Förstår inte i min vildaste fantasi varför vi på dom olika fabrikerna inte kan ha semester samtidigt, kul då. Allt jag vill göra med Herr Danne i sommar måste jag klämma in på 2 små futtiga veckor. Känns tungt.

Jävlaröjsågochgrannehelvetesomväckermigpåmorgonenochsenvägrarslutaröja
medsinjävlaröjsågfrånhelvetet!!

Smartaste draget idag var att råka lägga chokladen på vardagsrumsbordet igårkväll, den bokstavligen rann genom mina fingrar idag. Även fast jag inte plockat bort pappret. Frysen?

Nu måste vi fara. Adjöööken adjöööö. Adjöööken adjöööö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se