Väntan är över..

..nåväl, i allafall för en vecka.

I en hel vecka kommer ni nu kunna njuta av mina underbara inlägg igen, låter inte det som en veckosysselsättning som heter duga för er som inte gjort annat de senaste månaderna än att ni gått och väntat på att jag ska uppdatera.

Slavet på Acb är snart över för den här gången, 4 * 8 kvar så ligger jag på playan..eller nä, men jag har semester i allafall och vad som händer då får tiden utvisa. Blev i allafall inget Spanien, tråkigt nu när dom var så duktiga på fotboll, hade kunnat blivit en riktig fotbollsyra minnsann.
Väldigt blandade känslor har intagit mitt sinne den senaste tiden, speciellt när jag hänger på Acb, ena dagen är det verkligen en pest och pina att vara där. Häromveckan stod jag faktiskt, helt seriöst, och funderade på hur man bäst kunde bryta benet så man slapp vara där. Så less var jag. Det var en liten svacka i mitt annars ganska balanserade liv. Annars har jag ganska kul på Acb, på rasterna då vi spelar vänd 10, och det som glädjer mig mest är att jag förtillfället leder med hela 5 (!) poäng mot min motspelare Gälne Galten. Själva passen i sig när man står inne och jobbar kan lika gärna vara, hatar dom som min värsta fiende.

Helgen som gick var man ingen mindre stans än i staden och tittade på "Sex and the city", den var faktiskt bra, bättre än vad man hade tänkt sig faktiskt. Sedan blev det buffé på Eastern med systrarna H och Herr. Jag-har-rakat-av-håret-igen.
Och eftersom sistnämnde bestämde sig för att dricka inte mindre än 2 öl till maten blev det jag som fick styra det stora fanskapet till King Cab hem, resenärerna röstade på en tur runt staden, jag gasade hem.
Planerna var sedan att glo på film hela natten, det börjades med filmen "Gone baby gone", ett mycket bra filmval av Emelie. Började sedan att titta på "Arn" men somnade ganska snabbt och vaknade av att jag inte fattat ett dugg av filmen.
De två filmerna "The Brothers Solomon" och "American Gangster" är fortfarande inte tittade på, måste försöka hinna det innan dom ska tillbaka i veckan.

Till helgen ligger planerna på att ta en grogg med Sandvikspojkarna som befinner sig i Klaxåsen, kan bli skoj. Var längesedan sist.

Nä, om man skulle dra på en movie och kanske ladda lite innan det är dags för jobb klockan två. Har en stark känsla av att jag kommer vara där tidigt idag. Måste nämligen hämta bilen på Södra och sen åka till Bingsta och hämta byxor. Och jag vet med all säkerhet att jag kommer vara en tidspessimist som vanligt och åka sisådär vid halv ett så jag verkligen hinner. Vilket kommer resultera i att jag är på Acb innan ett. Mitt liv är inte alls förutsägbart.

Nåväl, ta hand om er, livet är på tok för kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se