I can´t belive I have to say, I dont know where you are today.

Sitter här nere i gillestugan och tittar på Let´s dance med halva familjen Haraldsson,
den andra halvan befinner sej på ömse andra ställen i landet.
Karl-Petter är såklart fortfarande bäst, vilken karl alltså. Det är så man blir in looove,
men såg jag han på stan skulle jag utan tvekan åtminstone ropa: "I like yooooou".

Var och hälsade på farmor idag, hon undrade över uppkörningen,
och trots att jag brukar berätta hemlisar för farmor och att hon såg så söt ut när hon frågade så höll jag mej från att berätta.
Men jag lovade henne alla gånger en åktur när det är klart.
Dock sa Erika att jag skulle ha haft körkort i minst ett par år innan hon släppte iväg farmor på en åktur med mej. Jag är inte betrodd varken till bilkörning eller att bära kniv.

Jäjä, nu är det snart the grande finale i Let´s dance,
åker K-P ut så kommer jag gråta blod och sluta titta på tv.
Bara sitta inne, tröstäta och hoppas på att jag också någongång får besöka Säffle och hans stia.

Nedan kommer en bild på sköningen:

image119

/ Ellinor - in löööv i Karl-Petter


Kommentarer
Postat av: Camelen

vilken heting han e den där jäfeln, min karl upp i dagen!

2008-03-17 @ 12:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se