Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mej ur balans..

..jag skulle sakna den där stunden som vi har när vi tillslut har blivit sams.

Jäjä, sitter nu här i staden med Emelie och myser,
eller ja, hon tittar på Tv och jag hänger vid gammhärken.
Nu är det alla gånger inte många dagar kvar till påsk.
Men det är alla gånger endel att göra innan det är dags att öppna första ölen,
eller blanda första Räzen.

Här kommer därför en to-dolist för mitt och alla andras bästa:
- Sova en snärt
- Kliva upp och hämta passet
- Hämta Semlans dator
- Handla alkoholen
- Eventuellt handla något att ha på sej i påskyran
- Leta reda på klänningen
- Ha körlektion
- Jobba
- Åka till Rätan för att sedan åka till Klövsjö och DÄR kan jag dricka påskens första Räz amanäz mä fräs (var det så vi stavade Sophie?!).

Det är egentligen bara smågrejer att ordna,
men är man en sån människa som jag som stressar upp sej för minsta lilla så är det i princip kört att hinna allting.
Ett exempel är att jag blir hyperstressad EN timme innan jobbet om jag ska hinna och då är det ändå bara knappt 5 minuters väg dit. Kanske börja fundera på om man måste lugna ner sej några hekto?

/ Ellinor - I´m gonna get stressed for succsess!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Fråga på Elgiganten om man inte får kompensation för att ha varit utan dator en hel vecka!!!
Ska Du äta med oss på påskafton? Danne med? Jag vill veta hur många jag ska duka för?
Ska jag anmäla Digtill 40-års kalaset?

2008-03-19 @ 09:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se