Jahapp.

Efter nattens, faktiskt ganska snabba och roliga, pass på Acb var jag trött som ett as,
åkte hem och läste lite bloggar i hopp om att inte somna för att kunna åka till Rätan klockan 08.00.
Men det sket sej dessvärre, det tog slut på bloggar och jag lade mej ner för att titta lite på Segemyhr,
somnade och vaknade efter åtta. Bravo Ellinor!
Nåväl, det går fler bussar idag.

I morgon blir det Melody Club med vännerna mina,
synd att det inte var fler som kunde följa, men men, vår lilla trio räcker gott och väl för att vi ska kunna få det roligt.
Datorn har fått spasmiska ryckningar och "tar inte till sej" musen,
den funkar i sisådär en halv sekund innan den slutar fungera igen och får man till så att den fungerar längre så måste man sitta blixt stilla, annars slår den bort den igen med ett irriterande litet ljud. Fuck.

Jäjä, Rätan om en timme, då blir det skoteråkning upp till buan med pappa och Slembollen,
det kan nog bli tämligen intressant att se om jag kör fast i år igen, får isf hoppas på att mina kycklingarmar har blivit en aning starkare än förra året, men det måste dom ju ha blivit. Jag tränade ju igår.

Allt är packat iaf får vi hoppas, det är bara mobilladdaren och snusen som ska läggas till i min bag,
samt skoterstövlarna som så fint står placerade på hallmattan.

Skulle egentligen ha strukit gardiner och hängt upp dom idag på morgonen,
men vem orkar med sådant en dag som denna?

Jäjä, nu ska jag lägga snusen i väskan så är jag Fit For Fight!

/ Ellinor - på resande fot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se