Dresscode: NAKED!

Fortfarande inget internet i min kära stuga, men inte gråter jag för det. Sophie lånar mer än gärna ut lite bredband när jag är och hälsar på hos henne i hennes residens.
Vinkväll ikväll med flickorna mina, ska bli roligt att prata gamla / nya minnen, det var ju såå längesen.
Får hoppas att någon snäll själ bjuder oss på party, Soppsans apartment i all ära, men det finns faktiskt (även med 3 pratglada flickor) en stor chans att det tar slut på saker att prata om..när saker att prata om sinar kan det lätt bli jobbprat, och vad väljer man helst?!..sitta en hel kväll och prata om jobb, jämnföra skift etc när man kan vara ute i solen som dock lyser med sin frånvaro och titta på pojkar?

Nu är andra vinglaset snart uppdrucket och spelare 3 har ännu inte anslutit sej till gruppen, snart kommer Buzz och tar dej i örat Fröken N-ling.

Sophie sitter och försöker förgäves lära sig något om kändisvärlden, jag tror det går mindre bra. Sophie är inte en sån som gör sånt. Sophie är en sån som dricker Cube, tittar på film och har en fin balkong. That´s it! Men ändå är hon en sjuhelvetes kamrat. Ida är dock en människa som jag tror läser kändistidningar i smyg, har nog aldrig sett henne göra det, men jag tror hon kan ganska mycket om sånt ändå.

Nää, nu är det dags att göra Sophie sällskap i soffan och fylla på vinglaset.

We are ready to get wasted!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se