E.M.D

Då var man hemkommen från ishallen då, har varit där ikväll med Emelie och Görel och lyssnat på bra / mindre bra musik. Det började med Funky Fuel som hade världens styggaste scenkläder och publiken verkade inte så roade över deras reportoar eftersom dom flesta av låtarna var från 80-talet och medelåldern i publiken låg på 10 år. Sen kom den betydligt bättre Christer Halvarsson upp och drog några låtar, när han tillslut spelade Friinga tyckte Görel att vi skulle gå ner och dra av en tryckare, men så blev icke fallet. Fast visst hade det varit coolt?
Efter det dröjde det länge, länge innan tillslut kvällens höjdpunkt, E.M.D, entrade scenen, det skreks och härjades medans jag och mitt sällskap drog oss ner till Berglund som stod i dörren, stod istället där och rockade med vakter, poliser, socialfolk och brandmän. Där trivdes jag iaf, omgiven av lagens väktare. På något vis var jag inte nervös över att köra hem sen, poliserna är ju numer mina vänner. Emelie rockade nog mest av alla, dock hängde jag också med när dom sjöng en strof ur "Living on a prayer". När det bara återstod ett band, nämligen den "tunga hiphopen" kände jag att det var dags att dra sej tillbaka, och så blev det, så nu sitter jag återigen på Skansvägen 8 och myser. Ska till Rätan nu med Emelie.

Nu till kvällens frågor:

1. Varför behöver man 4 poliser, 4 ordningsvakter och 8 brandmän till en konsert i Svenstaviks ishall?

2. Varför ska man köpa förköp när det kostar lika mycket i dörren och man får stå i samma kö? Det enda som skiljer är att man får ett silverfärgat band runt handleden istället för ett orange som dom fick som köpte biljett i dörren. Dock har det ingen betydelse vilken färg det är på bandet, man kommer inte in back-stage med något av dom.

Jag ska behålla mitt orangea band tills det ramlar av av sej själv!

Kommentarer
Postat av: Görel The Former co-worker

Mitt band *gick* av en halvmeter från bilen =) sen var det dags att *rensa* min stackars hjärna från denna äckliga pop med lite väl utvald rockmusik. //härligt med uppdatering. See ya when i see ya......

Postat av: Görel The Former co-worker

El adressos :[email protected]
Den vart inte med på förra kommentaren igen =)

2008-05-04 @ 01:42:40
URL: http://Goran.se
Postat av: Felicia

Ja men Elle de förstår du väl. 3 st JÄTTE kända killar va ju där å sjöng. klart de måste vara fullt med poliser å vakter om de skulle hände dom små gossarna nå. Haha! ;P (Lite smått pinsamt)

2008-05-05 @ 21:25:39
URL: http://filisia.blogg.se
Postat av: Camelen

Update nigga pleeeeez! ;)

2008-05-12 @ 12:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se