Aight.



Lägger kvällen / natten till ära upp en bild på mig själv sen i höstas. Och ja, jag vet att jag har en haka på bilden.

Idag var det till att vara hemma från jobbet pga en troligtvis begynnande magsjuka, orolig i magen som fan och toalettbesöken var täta. Orkar fan inte vara sjuk. Kan gärna vara hemma ändå och inte behöva bry mig om något, men av det blir det ju inge klirr i kassan.
Sov knappt något i natt heller så den här dagen har man verkligen varit som ett kolli, bara gått runt och glidit med liksom, och det har varit så satans gött. Fått maten serverad framför mig på bordet. Blev törstig under middagen men det var ingen som hade tagit fram något drickbart, trots min törst så sa jag inget, för jag orkade fan inte ens gå och hämta. Känns som man är mer död än levande nu för tiden, man gör bara det man ska sen vill man bara sova. I morse var jag ute och okynneskörde bil runt halva kommunen för att jag inte orkade sitta hemma och glo alldeles ensam.

Känner att det har blivit många klago-inlägg på sista tiden, men Ni vill läsa och jag har inget annat att skriva. Håll till godo folk så hoppas vi väl att humöret återkommer..för är det så här länge till så säger jag upp mig från mig själv.





Kommentarer
Postat av: Erika

Hur vore det med en uppdatering tro??

2008-12-02 @ 21:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se