Dagens klantkaka går till..

..mig!

Finns det någon mer klantig och klumpig person på den här jorden så är ni välkommen att kommentera, fast det tror jag inte. Gjorde dagens bedrift ikväll när jag var påväg hem från gärsgårds (jag gillar att hitta på namn, okej?!). I alla fall så hade innehavaren av huset, nämligen min syster, köpt en ny dörrmatta idag som hon hade i hallen nedanför trappen..kan säga så mycket som så att mattan var ganska hal och jag har ganska ont i röven nu. Klant klant klant, men det kan hända den bästa.

Ännu en stark insats gjorde jag häromdagen när jag skulle besöka min farmor, gick upp för trappan på Östgärde och när jag skulle ta sista steget så gled benet iväg och jag låg där halv uppe på övervåningen med benen spretandes åt alla väderstreck. Även denna episod kan tyckas vara en aning klantig, men det var faktiskt halt den dagen.

Grattis till dig syster yster som var med och såg båda mina uppvisningar. Men jag säger som Roland i "Torsk på Tallinn", man måste bjuda på sig själv.

Dessutom kära ni, slipper vi jobba på lördag.
Tjohej.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag garvar fortfarande över dina fadäser!

2008-11-26 @ 08:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se