Depp.

Ja, än så länge har den här veckan varit ganska kass. Har mått kasst på alla vis och inget hjälper. I kroppen mår jag i och för sig bra för tillfället, bakfyllan behagade lämna min kropp igår någongång under kvällen. Men i huvudet känns allt fortfarande som en enda jävla röra, jag som alltid brukar ha idéer och skit uppi huvudklotet om vad man ska ta sig till med saker och ting, men nu står allt stilla och det stör mig. Jag blir deppad och vill helst av allt bara stänga in mig i för mig själv och inte behöva bry mig. Men hur lätt är det när man inte har någonstans att stänga in sig och ta vägen? Hoppas den här jävla tröskeln snart är över så man kan bli sitt vanliga glada jag igen. Tills dess, ha överseende med en less människa.

Fy fan vad jag hatar när människor skriver depp inlägg. Men det är faktiskt skönt att skriva av sig.


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Puss och Kärlek till Dig!

2008-11-13 @ 12:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se