Frågan jag väntat på i all evighet!

Ja, idag kom frågan, jag har sett att den har gnagt hos karln länge, men han har aldrig frågat. Idag kom den: "Klarar du dig utan din mobil?". Jag visste som sagt att den frågan skulle komma förr eller senare. Han har förövrigt blivit riktigt trevlig den lille mannen, pratar och skämtar och har sig. Det är roligt.

Blev även denna kväll inbjuden på kvällsfika i gärdsgårds och det tackar en hungrig själ inte nej till minsann. Sen blev det en hel del skratt, och vad grannarna sysslar med när andra sover vill jag inte ens ta i min mun (orden alltså). Tog med mig Emelie och drog hemåt, men vi hann allt med en sväng bort på skolan för att sladda lite (det där läste ni inte, jag gillar inte att sladda).

Förresten är det ju trevligt att förhandlingarna angående varslen som skulle vara klara idag inte är klara, men det är lugnt, senast innan vi går på julledighet får vi reda på det i allafall. Dumhuven.

Jävla skitapa tillägger jag till Vemdalen som har hyrt ut nästan alla bra stugor inför vårforum redan nu. Det går inte bra nu.

Vill ni ha en bild? Okej då..


Senaste tillskottet i samligen..

/ Ellinor -
Eller hur?!

Kommentarer
Postat av: Robin

Fan vad alla skaffar tatueringar, jag vill också ha en =) Lägger upp receptet imorrn, nu är det läggdags



//Robin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se