Balansen är återhämtad.

Efter två helkvällar med öl, drinkar och diverse trädklättrande och lövänglande är jag på benen igen, men det är knappt. Har en extrem träningsvärk i allt vad kroppens muskler heter. Sen vill jag bara påminna att det icke är att rekommendera att poosa med bilar, speciellt om det inte är ens egen. Det kan lätt bli så att man får en påminnelse att det inte är ens egen bil av en människa som ropar från tomma intet, man hör rösten, men man ser inte människan. På Facebook finns bilder att beskåda på Sophies sida.

Det är dessutom ute med mig, jag har som så många andra sjunkit ner i GH träsket. Har klarat två hela låtar på medium ikväll. Thats Rock.        

Har varit och fikat lite godsaker hos min älskade Sophie ikväll också. Jäntan fyller ju hela 21 år och då är det klart att man måste hälsa på. Sedan vart det häng hemma hos Jonas-grannen med "Se up för dårarna", Ben & Jerrys och Arons röv.

Nä, nu är det nog dags att lägga ner och kanske dra av en låt innan det är dags att säga upp sig för idag. Men jag bjuder på några bilder..


Mina nya Marilyn vinglas och kopparna. (Inhandlade på Rusta).


Njuter till fullo av att hänga i massagestolen.


Röjarhunden Minja. Sötast i världen.

/ Ellinor - Balanserad och maur gött.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Bilden i mitten;

"TJENA HAKAN" :D

2008-10-13 @ 12:21:03
Postat av: LIMP bizkit

Meen, värsta stoln. Tänkom hemmet kunde bevara sin.

Blev så ledsen över förlusten.

2008-10-13 @ 17:07:52
Postat av: Erika

Ursäkta, vem är ovanför?

2008-10-14 @ 13:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se