Gladast.



Härmed deklarerar jag att jag kommer låsa in mig i min lägenhet resten av året. Och ingenting kommer ut härifrån innan dess, speciellt inte Wii spelet. Har hittat Super Mario Bros 1 på det. Snacka om kult. Så jävla roligt och man minns verkligen alla fusk och allting. Så skoj.

Har varit hos Allmighty en tur iväll och druckt lite kaffe samt pulat i mig nygräddade bullar och alldeles nybakade Ballerinakakor (CMB´s recept såklart). Vi tittade på Singing Bee och garvade åt alla stygga jävlar som inte kan sjunga. Sen blev det Fredag hela veckan och även där blev det massa skratt. Dessutom blev det en hel del prat om "familjen" vilket alltid är lika roligt, speciellt när Allmighty är i sitt esse.

Det doftar tvättmedel i hela lägenheten nu, det är fräscht, nästan som en fräsch sallad (internos skämtos). Ska bli aningens gött att gå och lägga sig i en säng med nytvättade sängartiklar.

Har samlat på mig lite vuxenpoäng nu på kvällskvisten också, herrn och jag delade nämligen på en öl, en Budweiser om man ska vara petig. Tusan så längesen det var jag drack den. Men nu har jag återförenats med min gamla Buddie (haha).

Jag funderar på att starta städfirma, men bara när jag är på städhumör då förståss. Det skulle kunna bli en väloljad penningmaskin. Herregud, jag skulle tjäna miljoners. Såklart utför jag diskning också, därför ska firman heta DiskstEllet. Det är det bästa jag kommit på idag.

/ Ellinor -
Elle och Pelle på samma ställe..kyssas! (OBS! Gammalt skämt sedan barnsben).

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mario is tha shit!!:P

Klart vi ska ses nått.När passar det damerna tro?:P

Kramis!

2008-10-19 @ 21:36:40
Postat av: Z-A

Hör upp gott folk. Hon slarvar med diskningen. Förlåt att göra er besvikna!

2008-10-20 @ 17:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se