Halva veckan.


Ja, nu har man alltså gjort över halva veckan, skönt så in i bomben känns det. Dock har det gått mindre bra idag, ska vara glad om vi lyckades få till 1000 paket. Krångel hela tiden med allting så jag passade på att ha lite Quadrapop turnering med mig själv. Nittiofemtusen någonting kom jag upp i och la mig som tvåa på topplistan.


Här ovan ser ni förresten en mycket utarbetad bild på en skruvpåse och två vinklar, mycket tjusigt om jag får säga det själv.


Snart stundar också Boda Borg. Bara karln kommer hem, Sophie ringer och jag är klar så bär det iväg. Kanske måste hinna stoppa något i huvudet också innan, kan aldrig vara bra att leka på tom mage.

Förresten, någon som vet någon bra film? Jag har idétorka själv..

/ Ellinor - Stjärnan på himmelen (eller kanske på ryggen?)


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha den var bra, ha så kul på Bodde!

2008-10-01 @ 17:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se