Happy 90´s.



Var på 90-års kalas på bönhuset i helgen, mycket trevligt och god smörgåstårta. Värsta var väl att Svempa skulle ha upp sina gamla lärljungar att dra av en låt på Swahili eller vad det nu var. Tur att man är grym på att sjunga i falsett.

Spånade även lite med pappa angående barbygget, det kommer bli riktigt bra det här tror jag alltså. Hoppas vara att den står klar tills den 1 november så det kan bli någon invigning på den.

Var på Tehuset och fikade idag med Semlan och herrn, mycket goda paninis som vanligt. Sen blev det Åhlens för köp av Ac/Dc skivan som dunkades på vägen hem. I morgon blir det gitarrtillverkande och planerande för fulla muggar. Samt dra av några låtar på Gh som det lät?! Och på onsdag är det till att leka städtant. Såhär mycket har jag inte haft att göra sedan Sundsvall brann, och det mina kära vänner, det var längesen det. Vet ju att det var något på torsdag också, men det har jag förträngt.

Slapp dag idag på jobbet förresten, drev i fyra timmar innan vi fick material. Eller jag var faktiskt på linan och drog ut buntar och lärde mig att justera borrhål. Körde sedan på halv fart i två timmar, sen vart det att banda hyllor i en timme. Så här skulle alla dagar vara.

Satt även och drack kaffe med Ola, som han tydligen heter på 5 minutaren och ett tu tre så säger han: "Vad gör Pär-Anders nu då?". Jag blev så brydd över frågan att jag glömde att fråga hur han visste att vi var syskon. Alla känner apan men apan känner ingen.

Nu ska jag fan sova. Om jag kan.

/ Ellinor - 1 - 2 -3 - 4, jag är en arbetsmyra..

Kommentarer
Postat av: Rutan

Tack för den underbara lovsongen. Må guds änglar vara med dig i all framtid.

Songen kom med mycket glädje.

Men ni skulle ha sjungit någon låt med lite mer kläm i.

T.ex Lordis Hard Rock HALELULJA!

Den har ett himelskt meddelande och en fin mening, för att inte tala om de söta små rock rumpnissarna som framför den.



Kom på envinare till helgen vettja!

Kramar Rutan.

Gud vare med dig!

2008-10-21 @ 17:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se