Scared shitless.



Ja, nu ska jag berätta om en något emotionell episod som hände när jag kom hem från jobbet.
Kliver in hemma, värmer mat och sätter mig i soffan för att äta. Läser lite bloggar och drar av en låt på Gh. Får sms av Emelie som skriver och frågar om jag är hemma. Sedan skriver vi ca 20 minuter och Emelie ber mig tillslut gå in i badrummet och titta om hennes tranbärspiller finns där. Sagt och gjort kliver jag in i badrummet och när jag tänder lampan möts jag av ett skrik. Jag lovar att hjärtat stannade och att jag höll på att skita ner hela mig. Det var Emelie som stod och lurpassade på mig bakom duschdraperiet. Den jäveln. Jag kunde ha dött.

Dessutom hade pinsamt nog Emelie kameran i högsta hugg också och filmade när jag kom in och skrek.
Och eftersom jag är en så snäll och vänlig själ så bjuder jag på klippet.

Det är bara att gå in på youtube och kolla: http://www.youtube.com/watch?v=Z0nmfnX3VXw
(vet inte hur man lägger in filmer i inlägget).

/
Ellinor - Still shaking..

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahaha, jag skrattar fortfarande!

2008-10-15 @ 11:23:40
Postat av: Felicia

Haha fy satan va roligt! Hade ja vare du hade ja kissat på mej! Huvva :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se