T-shirt.


Nu är sedan länge allt tvättat, det är bara det evinnerliga torkandet som tar så lång tid. Just nu får lakanen sig en omgång i torktumlaren, sen är blir det handdukarna om jag hinner annars får dom allt hänga kvar på sträcket där dom hänger. I torkskåpet hänger det också kvar lite kläder. Sen är det ju den här dryga tvättstuge städningen som ska göras också, varken på söder, Frösön eller i Svensta var dom så noga som dom är här. Man ska moppa golvet och torka tvättmaskinstrummorna och allt vad det är. Kan ingen pensionerad gammal stackare ansöka om att få göra såna saker när folk har tvättat. Det ska jag rösta på i nästa kvartersmöte.

I morgon bär det av till Rätan, måste försöka snickra ihop baren en gång för alla, dock har jag inget material eftersom karln har bestämt sig för att inte ha någon motivation till någonting. Måste prata med pappa om det där, han kanske har några gamla plattor i någon gömma.

Nu ska jag te och laga lite middag.

/ Ellinor - Schleten.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jobbar du inte på en fabrik som är full av plattor? :p

Postat av: Z

Barhäng 2000!!!!!

2008-10-17 @ 19:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se