At Camillas.

Idag var det tårtkalas på Reveljgränd, offeciellt var det för att inviga gårdarna för deras nya utseende med buskar och skit, men inofficiellt så var det för att grannarna var så glada över att vi flyttat in. Dock var det jordgubbstårta så jag fick hoppa över den, men istället fick jag träffa jordgubben Camilla, min granne. Jag trodde det var längre till henne, men det går ju på ett flugknull att knalla dit.

Camilla blev nog lite besviken över att kaffekannan inte var med så hon bjöd hem oss till sig på kaffe, dock blev det inget kaffe utan ett..eller kanske två glas vin istället. Myys! Sen vart det även en tripp till Åsbygden för att hämta Buzz som lös med sin frånvaro. Dock fick vi med oss Guitar Hero, vilket var succén för kvällen. Spelade så fingrarna brann (Camillas kommentar: Man måste överdriva!). Träffade även Camillas kära föräldraskap Lena och Arne, det var ett kärt återseende efter så länge. Kikade även på lille Jeppe och även fast jag inte visade det så blev jag lite kär i honom, jag ska skaffa en egen, han ska heta Gusten!

Nåväl, nu sitter vi här jag och Camilla och smuttar på "djävulsvinet" och har det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se