Besiktning.


Jajust, nu har dagen gått och som jag befarade så blev det en bra dag. Var på Coop och Rusta och inhandlade lite. Hittade 6 vinglas och 2 muggar med min älskade Marilyn på på Rusta så då var jag ju tvungen att inhandla det. Till middag bjöd herrn på Fläskfilé och potatisrutor, mycket gott. Har han någon baktanke med det mån tro?
Besiktningen gick bra, inga anmärkningar på någonting, hann till och med att fylla på spolarvätska (Daniel fick köpa så ingen risk fanns att jag skulle komma ut med Ramlösa :) ).

Nu ska jag väcka herrn som ligger i soffan och sover (och har gjort dom senaste timmarna). Men jag drar mig verkligen för att göra det, han blir ju så stökig när man väcker honom.

/ Ellinor - I morgon är det tidig uppstigning igen..

Kommentarer
Postat av: micke

hahaha stökig som små barn då skriker efter mat.

2008-10-01 @ 11:06:09
Postat av: Sophie.

Men sicken tur du har som har en gubbe som kan detdär med spolarvätska ;)

Postat av: Anonym

Hjälp mig vinna över fuskisarna och vinn en fräsig mobiltelefon på köpet!

Rösta här:



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986





Mvh

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

2008-10-01 @ 14:43:14
Postat av: Erika

Härligt att Lill-Nissen gick igenom!

2008-10-01 @ 17:37:39
Postat av: Mora Di

Jag kommenterade igår oxå om att det var bra att Lill-Nissen gick igenom utan nåt men det blev inget!

Puss

2008-10-02 @ 07:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se