Det gäller att se de små glädjeämnena i vardagen.

Nåväl, det finns både fördelar och nackdelar med det här med internet, eller ja, egentligen bara fördelar för mig. Men Daniel blir lätt lite stött som den kräfta han är när inte jag vill se på film med honom. Men, han har ändå lyckats locka till sig en filmkamrat som tar form i min syster. Daniel erbjöd henne att se filmen med honom, men inte bara det, han erbjöd även min halva av sängen till henne. Är det läge att börja ana oråd? Han såg nog min blick för han ändrade sig och tyckte att Emelie skulle skaffa en egen säng hit istället. Min säng är helig för mig. Sagt och gjort drog vi till söder och hämtade en madrass till ståcha, så nu lär man ha en inneboende, men inte kvider jag för det. Jag gillar min lillasyster.

En liten förvåning dök upp när jag glajdade in på bloggen idag, jag har fått en kommentar från någon S som tydligen vill bjuda mig på pärer och fläsk i helgen. Jag blev även kallad bonde. Så du denna S, skriv din adress så finns det ingen tvekan om att jag kommer över på en bit mat. Jag har dock mina misstankar om vem det kan vara..

Om vi ska prata om dom små glädjeämnena som jag nämnde i rubriken så kan jag förtälja att både jag och Berglund har hittat det vi gillar mest, och blir glad över. Om vi ska börja med att berätta om herrn så skulle han parkera bilen idag bakom min lilla goding, "hur nära tror du jag vågar köra?" sa han och gasade, jag gick ut och tyckte det var en aning lamt då det var ca 2 dm kvar. Tillslut körde han på min bil. Det är Daniels glädjeämne. Köra in i min bil. Mitt egna lilla lyckorus får jag när Daniel gör illa sig. Skadeglädje är den bästa glädjen. Hahaha!

Kommentarer
Postat av: S.

Jag ska ej bjuda på fläsk och pärer i helgen, dock är just fläsk och pärer det bönder äter efter de vart i kyrkan.

2008-09-08 @ 21:55:31
Postat av: Mamma Di

Jaha, kanske vi kan sälja lägenheten nu då? om hon har flyttat till Er menar jag alltså????

Puss

2008-09-09 @ 07:46:11
Postat av: Emelie

I like you to :)

2008-09-09 @ 10:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se