Jag.


Såhär känner jag mig idag, och som Ni ser på bilden så är jag vid gott mod och vinkar glatt till min omvärld,
trots avsaknaden av sömn sen klockan sju så finns det hopp för att detta kan bli en bra dag. Är nämligen ledig idag eftersom jag ska besikta Lill-Nissen. Får hoppas att det utfaller bra eftersom det blir körförbud på den i morgon..oops. Så går det när man glömmer att boka tid, men har jag förstått rätt så ska det inte vara några problem. Ska bara fylla på lite spolarvätska så ska saken vara biff.

Var och hälsade på Emelie igår och hade Quadrapop konferens, hur jag än försöker är det  skvatt omöjligt att slå hennes rekord. Jag blir så trött. Hon bjöd även på kräm (eller jag knyckte själv). Undra vad man ska hitta på till kvällningen då, möjligen kika på Beck, det har nämligen blivit en drog i den här lägenheten. I morgon i allafall var det snack om Boda Borg med herrskapet, det ska bli svinkul. Det har i allafall varit det dom senaste gångerna jag varit där. Jobbigt, men ack så kul som sagt.

Förresten är det någon som känner vid att dom saknar ett par otroligt fula solglasögon? Fick nämligen med mig ett par hem från krogen i lördags. Hade dom varit snygg hade jag behållt dom, men det är dom inte. haha.

Nej, nu är det nog dags att piffa till sig lite och sedan kanske ta ett varv med dammsugaren innan det är dags för lite andra nyttiga göromål tillsammans med Krondikes-Sophie.

/ Ellinor - Acb Night Fuckers, solong suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se