MF sp

Just det, kom inte på så mycket annat till rubrik än det. Och det stod nämligen på en flyttkartong så det kändes som det var nära till hands.

Dagen har varit en gudagåva utan dess like, det har varken packats eller tillverkats många möbler idag inte. I allafall inte av mig. Men har dock haft mycket intressanta diskussioner med Gälne Galten. Har givit honom hemläxa angående våra slutsatser, hoppas jag har rätt så jag får..ja..ehh..vad fan var det jag skulle få om jag vann nu igen? Det var väl inte kladdkakan Nicklas? Jag har för mig att du pratade bort dig en aning när vi diskuterade mitt arvode.

Just nu har jag en förkyld karl som ligger i soffan och snörvlar och ideligen frågar: "Ellinor, vad ska vi äta till middag?", jag anser inte att kvinnan har sin rätta plats i köket, därför svarar jag inte. Men nyss kom förslaget att äta tacos ur hans söta tryne. Och så får det bli. Bjuder in syster på en matbit också.

Och tillslut till dig Sophie, försök som sagt inte underminera mig med din flotta mat medan du föreslår bonnmat till mig, det gör mig förbaskad. Over and out.



Kommentarer
Postat av: S.

Bonnmat till den bonde du är. Var inte ledsen, du får fläsk och pärer till medda i helgen. ;)

2008-09-08 @ 18:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se