Nu är det ute med mig.

Jaha, då fick man reda på idag att man har blivit varslad då och mest troligt kommer bli uppsagd. Förväntat faktiskt, men dock tycker jag det är ett jävla sätt av dom som har hand om uppsägningarna att stå och berätta för hela jävla acb att man är varslad innan dom berättar för den berörda. Är dom helt blåst eller? Okej, jag bryr mig inte så mycket i att jag fick reda på det av Nicklas, men det stör mig att dom inte tänker på hur människor kanske känner när dom får höra det från andra håll. Empati noll på det där företaget. Men dom som styr sitter ju säkert och bryr sig inte ett skit om dom som arbetar nere på golvet. Ska säga er att på nästan två år som jag jobbat där så har jag aldrig, och då menar jag aldrig, känt att man har kunnat lita på vad som sägs eller görs på det där stället. Och inte ett enda litet jävla tack har man fått trots att man har slitit ut sig både fysiskt och psykiskt. Sen att det finns människor som jobbar där mycket kortare än vad jag har som får stanna kvar. Det blir jag så jävla förbannad över. Men det lär väl vara någon jävla svågerpolitik dom går efter som dom alltid har gjort på det där företaget. På måndag ska jag ringa facket alternativt prata med fackombudet och fråga om det är rätt att göra som dom gör. Och är det inte det (vilket det mest troligt inte är) så ska jag banne mig sätta dom på plats, dom tror att dom kan göra vad fan dom vill. Det är ju för fan människor det handlar om. Allt ställs ju nu på kant när man blir uppsagd..har jag råd att bo kvar i lägenheten tex. Nu får Ni ta och ge Er. Man kan inte hålla på hur som helst.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är bra Elle, tryck dit dom jävlarna! ;p

Vi kan pussas lite ikväll så ska du se att det säkert kommer att kännas bättre :)

Postat av: C

Men vad säger du=(

2008-09-20 @ 14:42:56
URL: http://vamilla.blogg.se/
Postat av: Ida

Halloj! Vi satt typ där dom säljer ätbara saker (vad fan heter det, hjärnsläpp) :) Ni då? Puss

2008-09-23 @ 10:41:26
URL: http://iidaa87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se