Säger man ensamt gemak?

I så fall sitter jag i det nu, eller ja, mina systrar ligger utslagna i vardagsrummet, den ena i soffan och den andra däckade på golvet. Att dom inte tål mer än så, det trodde jag inte. Det var ju inte ens sprit inblandat denna gång :).

Snart är det söndag också, och jag som tycker helgen knappt har börjat, men i veckan är det den älskade förmiddagen som gäller och då är man förhoppningsvis pigg och på alerten för att kunna utföra diverse sysslor på eftermiddagen (med diverse sysslor menar jag att städa och stryka gardiner och eventuellt hitta på något med någon lika rastlös själ). Kanske måste ge mig på att baka ett par plåtar bullar så jag kan bjuda in Sophie till min nya boning (hon och hennes bullkrav). På onsdag kommer även modernet och fadernet och tittar in. Trevlish!

Känner att detta inte blev ett lika intressant inlägg som jag brukar kunna författa ihop, men nåja, ni får ge er till tåls tills fantasin har återvänt till min just nu ekande huvudglob. Kan dock förtälja att jag har hämtat ut böckerna på posten idag, blev mycket överraskad över hur roliga böckerna faktiskt är (3 av böckerna var sånna där roliga fylla-i-själv böcker). Den fjärde boken Ilja, skriven av Ingela Persson från Häggenås, ska förhoppningsvis lämnas på signering så man har något att skryta med :).

/ Ellinor - Doin´ the omoralisk schlagerfestivaaaal (tomt i huvudet som sagt..)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja isf får vi prova citron för ättika luktar ju verkligen skit . . . Antingen det eller så får vi hoppas att hon slutat upp med dumheterna nu då hon börjat få vara ute :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se