Vi tar en sån här i brist på fantasi.

Hur bor du: I en etta med sovalkov på körfältet i Östersund.

Hur och vart vill du bo i framtiden: I ett stort toppmodernt hus vid havet (drömma går ju).

Brukar du komma i tid: Jag är i tid nittionio komma nio gånger av hundra.


Vad hade du i din mun senast:
 Snus, och den ligger fortfarande där,

Har du bra kondition: Måste nog jobba på den lite..

Hur känner du dig just nu: Trött..

Vanligaste färg på dina kläder: Acb-mörkblå. Jobbar 24/7 som det känns..

Kan du laga mat: Makaroner?

Vad har du på dig: Grå munkjacka och svarta mjukisbyxor.

Hade du en bra kväll igår: Ja, det har jag sannerligen, föräldraskapet och systrarna var på besök.

Vilket är ditt senaste inköp: Det nödvändiga ontet som kallas mat.

Din favoritdryck på morgonen: Kaffe!

Projekt just nu: Börja träna regelbundet..

Vilken tid gick du upp idag: 04.30

Fick du dina senaste pengar ifrån: Straight från min försörjare Acb Laminat.

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, det har jag.

Vad hade du sönder senast: En platta på Acb som jag inte visste vart jag skulle lägga.

Senaste alkoholintag: För två veckor sedan var det nog.

Har du haft mörkt hår: Brunett och het, Jo jag vet :)

Vem snackade du med senast: Danne och Nicklas.

Stjärntecken: Stenbock.

Varm favoritdricka: Kaffe.

Alkoholhaltig favoritdricka: Hade det varit 3 månader sen hade jag sagt öl, men jag är mer into cider theese days.

Snällast denna vecka: Nicklas som plåstrade om min hand.

När gjorde du senast något riktigt dumt: När gör jag någonsin någonting dumt?! ;)

När hånglade du senast: Möjligtvis igår?!

Saknar du någon nu: Nej, inte vad jag kommer på..

Gillar du dokumentärer: Tittar jättegärna på dokumentärer beroende på vad dom handlar om.

Vilka språk kan du prata: Svenska, Engelska samt någon enstaka fras på Franska och tyska. Kan prata norska om det verkligen skulle behövas.

När fikade du senast: Igårkväll, Ben and Jerry´s och kaffe :)

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara överlägsten allmänt dum i huvudet.

Jag får ont i magen när: Inte har skitit på länge..

Senast sedda filmen: Helens små underverk, har dock bara sett halva än..
 
När drog du en vit lögn senast: Minns inte!

Äger du en bil: Oja, den vackraste av dem alla. Lill-nissen.
 
Berätta en framtidsdröm: Bli världsberömd!

Läser du böcker: Ja, dock ganska sällan nu för tiden.

Säg en bra låt som man bör ladda ner: Auld long syne - Mairi Campbell och Dave Francis.

Har du sett hela eller delar av filmen Fäbodjäntan: Hela är sedd både en och två gånger :)

Har du en personlig bankman: Japp, min mamma!


Känner du för att hämnas på någon: Den onda människa som satte en PAX etikett på min röv igår.

Brutit mot lagen medvetet någon gång: Har jag ju inte.. ;)

Gjort en 'springpizza': Näpp.

Vart så arg så det kommit tårar: Många gånger.
 
Vart så glad så det kommit tårar: Ja, det också.
 
Skrattat så mycket så det kommit tårar: Det är ungefär varje dag det :D
 
Gett ut falskt telefonnummer till någon:  Nä, vill jag inte ge ut mitt nummer så gör jag det inte, varken det riktiga eller något påhittat.

Kört något fordon i över 200km/h: Nej.

Spottat någon i ansiktet: Inte vad jag kan dra mig till minnes.

Någonsin svimmat av: Jorå, några gånger.

Stulit något på t.ex. CityFesten: Nej, men på bypartyt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se