biltur.

Dagen har verkligen präglats av bilaukinga. Först och främst blev det en tur på Dollar för inhandlande av torkvinda, Åsarna för ett paket och sedan till Rismyr med Anders för att hämta lilla Emma. trevlish.

Idag är det då valborgsmässoafton och det firas såklart med grillad mat, köttfärspaj, trevligt folk och kanske en och annan pilsner. supernice. Vilket även påminner mig att jag ska ta ut köttfärspajen ur ugnen om exakt fyra minuter. Majbrasan är ganska halvdan, inte så stor med andra ord, men vi får ju hoppas att den brinner i allafall.

Nu ska jag ut i köket och kolla pajen, sen blir det showermoment med min svettiga kropp.

Farväl och förhoppning om att ni också får en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se