brist.

I brist på motivation gör jag en lista, en sån som jag i hemlighet lovat mig själv att sluta med.

Vad heter du? Ellinor
I mellannamn då? Louise
Vart bor du? Rätan
Trivs du där? Jajjemän!
Brukar du läsa horoskop? Kommer jag förbi något i tidningen så läser jag det.
Har du körkort? Jajjemänsan.
Äger du några converseskor? Näe, men ett par skitiga kopior.
Favoritdjur? Myrslok.
Vad spenderar du dina pengar på? Hmm, dom försvinner trots att jag inte spenderar dom på något speciellt..haha.
Senaste konserten? Det var så längesen att jag inte ens minns det.
Festar du mycket? Beror på vad som är mycket.
Sprit, cider, vin eller öl? Det beror på sällskap och tillfälle.

Brukar du bli för full? Nej det vill jag väl inte påstå, vet ganska bra när det är nog!
Antal kuddar i sängen? Två stycken.
Kan du baka bullar? Det är min hemliga talang, jag är grym på det!
Bläck eller blyerts? Bläck.
Mc donald's eller burger king? Mc Donalds. Tror i ärlighetens namn att jag aldrig ätit på BK.
Är du allergiskt mot något? Allt för mycket.
Äger du ett busskort? Nej, men jag gjorde i min gröna ungdom.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Grön.
Vad åt du till frukost? Åt ingen frukost.
Hur ser du ut idag? Ostylad om man uttrycker det så.
Har du haft sex idag? Nejdu.
Nästa mål i ditt liv? Färga håret, hehe.

Vad såg du senast på tv? Första halvan på filmen En djävulsk romans.
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem det är som ringer. Oftast svarar jag Ellinor bara.
Vem ringde du senast? Mora mi.
Vad sa den du ringde? Hon frågade vart jag höll hus.
Antal timmar sömn inatt? 9 tror jag.

Sov du ensam? Japps.
Brukar du snusa? Ohja.
Tycker du om din pappa? Ja, han är rar!

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng: Det var nog Emeluren.
Såg dig gråta: Hmm, minns inte när jag grät sist faktiskt.
Fick dig att gråta: Vet inte.
Du delade en drink med: Delade? Jag och mina kära vänner dricker oftast en varsin.
Du gick på stan med? Sophie och Emeluren.
Skällde på dig: Säkert Emeluren, hon brukar ha en tendens att göra det ibland, hehe.
Skickade ett e-mail till dig: Det var väl säkert någon reklam bara,

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Japp.
Bråkat med ditt husdjur: OHJA!!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej, inget som har hänt, men jag drömmer helt sjukt nästintill varje natt. Drömde häromnatten att jag slängde ner Emelie i en säck och kastade henne i brunnen. Det vore ju förargligt om det skulle besannas.

VARIT I...
Norge: Ja, i somras på roadtrip.
Finland: Ja, i Januari. Dock hamnsteg jag aldrig självaste Finland. Bakfyllan var alltför påtaglig.
USA: Nej.
Kina: Nej.
Tyskland: Nej, men det lär väl bli när Emelie ska flytta dit.

EXTRA STUFF...
Tar du droger: Nej, har aldrig gjort! Förstår inte människor som gör det.
Dricker du: Ja.
Vad är du mest rädd för: Att det ska hända någon närstående någonting.
Vilka kläder sover du i: T-shirt.
Vart vill du gifta dig: I kyrkan eller på en ö i medelhavet.

Vem hatar du verkligen: Finns en människa som jag ogillar något så okristligt, men namnet låter jag vara osagt.
Varit kär: Japp.
Kör du bil: Jovars, oftast varje dag.
Har du ett jobb: Nej, inget fast jobb åtminstone.
Gillar du att ha folk omkring dig: Beror på vad det är för folk.
Är du ett hälsofreak: HAHA, ohja..

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Ja.
Är du ensam nu: Nej, jag hör hur Emelie stökar på i rummet bredvid.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Sånna som jag bara kan lite på, sen går jag runt och sjunger det jag kan tills någon ledsnar.
Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Jajjemän.

FAVORIT...
Rum i huset: Sovrummet.
Månad: Juli.
Sten: Gråsten?

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Nej.
Köpt någonting: Japp.
Varit sjuk: Nej, frisk som en nötkärna med undantag för huvudvärk.
Sjungit: Ja, sjöng som en tok idag i bilen med mina systrar.
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej.
Velat säga till några att du älskar dem: Näe, inte vad jag har funderat på.
Träffat nån ny person: Nej, det tror jag inte.
Saknat någon: Ja.
Kramat någon: Ja, mamma och lilla Leon.
Kysst någon: Nej.

SENASTE...
Låt du hörde: Vet icke.
Film du såg: En djävulsk romans.
Drink du köpte: Sex on the beach.
Sak du stal: Stjäl inte ju.

FÖRSTA?
Första bästa kompis: Manne förstås.
Första jobb: Första fasta tjänsten var på Acb Laminat.
Första inhandlade skiva: Absolut dance tror jag.
Första förälskelse:  Ingen aning.
Första begravning: Antingen farfars eller mormors. Vet inte vems som var först.
Första piercing/tatuering:  Första piercing var väl i öronen. Första tatuering var mitt stjärntecken på handleden.
Första fiende: Haha, minns jag fan inte.
Första stora resa: Barbados när jag var två.

SENASTE?
Senaste människa du slog:
Micke.
Senaste stora bussresa: Hem från Mora för ett tag sedan.
Senaste långa telefonsamtal: Göran.
Senaste dusch: Igårkväll.
Senaste inköp: Snus.
Senaste irritation: Min oergonomiska sittställning som medför ryggont.
Senaste glass: TippTopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se