Skepp o´hoj.

Måste medge att jag är en smula degig i huvudet, dessutom har jag råkat ut för någon mystisk träningsvärk i ryggen. Hur har den egentligen uppkommit?

Har i allafall gjort en tjänst för barn i andra länder eller nåt och köpt majblommor för hela femtio kronor idag. Jag köpte flera pins. Köper man en kommer den ramla av jackan snart så då är det bra att ha ett par i reserv. Dock skänkte jag en till Leon så han också får känna på hur det är att vara en äkta välgörare.

Idag har den gode Robin varit här i gärsgårds och trixat med det trådlösa nätverket, ett enkelt ingrepp för en dataråtta. Ett gediget arbete för Micke och mig som nästan har tummen mitt i handen när det gäller teknikens under. Jag anser att man bara ska behöva plugga i en kontakt i väggen så ska det fungera. Men icket!

Nu kanske man skulle tagit sitt pick och pack och dragit hemöver för en välbehövlig dusch och lite packning. Har inte packat en palta och det gör mig lite nervös. Säkert kommer jag glömma hälften. Men what the hell, sprit´n är packad i allafall. hoho.

Solong suckers. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se