why god, why?



Den gode Morgan verkar ha övergivit mig. Hela dagen har gått utan ett svar på om han vill komma och dansa eller inte. Med andra ord har jag gått hela dagen med en något generande tangoutstyrsel och ropat Tango Tango, come on lets tango, you and I. Till ingen som helst nytta egentligen.

Men inte ska det gråtas några bittra tango-tårar för den skull. Inte länge kvar tills i morgon nu då jag ska sätta mig mer och fila klart mitt cv. I dagarna tre som följer ska jag på inte mindre än fyra dejter i Svenstavik. Schysst att skicka en arbetslös liten stackare på fyrtioelva möten fyra mil bort. Det blir 24 mil innan jag är klar. Jag hoppas verkligen att dom betalar min bensin.

Förresten är min kamera fit for fight igen, tydligen har någon lagt in en hög med musik på minneskortet så det var proppfullt. Thanks du händige Daniel för att du fixade. Dessutom la Leon en pizza mellan mina brön ikväll, han är då för lustig den lille parveln.

Nu blir det king innan det är dags att göra mitt nattliga besök i Vivalla.

Mors Galors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se