Förlåt.

Förlåt att jag lämnat er åt ert öde så länge. Hela 5 dagar och 22 timmar har jag uppehållits av diverse sysslor såsom förtäring av alkohol, sömn, jobb, jobb och åter jobb. Men nu är det bara två dagar kvar av den schemalagda tiden, sen är jag officiellt arbetslös igen. Någon som har ett jobb till övers?

Medelhavsvärmen har kommit till vår lilla by. Trots detta sitter jag i mjukisbyxor och t-shirt, svarta dessutom. Snacka svettlökar. Dock har jag parkerat arslet på den bruna bron så jag håller mig i allafall utomhus. Pluspoäng till mig vid nästa årsstämma tror jag bestämt.

Funderar starkt på att dra upp till Bryngel och titta om mina adaptrar huserar där. I helgen är det ju dags för det årliga besöket på countryfestivalen i Vemdalen och då går det inte ann att vara kameralös.

Nu ska jag vrida på några sköna hits och dansa tango i sensommarluften.

Adjöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se