Semester.

Gud vad jag är duktig. Här kommer lite väl utvalda semesterbilder, som jag förövrigt inte ens lovat ut.
Det tar sig sa flickan.




Leon på promenad på Värmdö. Solhatten sitter käckt på den lilla hjässan.


Svågis Micke njuter av havsutsikten.


En mindre smickrande bild på mig.


Jag och Erika i vårat rätta element.


Årets första kräftkalas med Lindblad och Finné på Värmdö.


Jag.


Kryckan Lindblad.


Varför kan aldrig jag se odrogad ut på bild?


Den lille ville bada.


Sen såg han ut som en liten korv.


Tog en tur ner till vattnet, Torsbyfjärden i bild.


Jag sitter i "vip-loungen" och äter daimtårta på Leffes 40-årskalas.


Erika, Micke och Leons faster Nettis.


Jag hittade en padda på vägen hem, men han var tydligen inte sugen på att vara med på kort.


Sport på tvn. Sådan fader, sådan son.


Leon på loppis. Skapligt nöjd.


Middag i Årsta. Som sagt, varför ska jämt jag se ut som en dö sill?


Den lille kisen och jag chillar.


Grisar med ordentlig feitmaga på Siggesta gård.


Äventyrsgolf på Siggesta gård. Jag avslöjar icke vem som vann.


Leon tog det chill i vagnen.


Erika puttar.


Ingen beåt..


Var på Porslinsmuseet i Gustavsberg och tryckte Leons fötter på en tallrik.


Kusin Nicole och Leon.


Leon provar kusinernas urväxta stol. Faster Lilli är också med i bild.


På Värmdö fanns det gälet mycket sniglar. När man gick ute på kvällen och det var mörkt kunde man känna hur deras skal krasade sönder under fötterna.




Leon och jag hade photosession i bilen påväg till Ullared.


Ett pit-stop på Dinners i Östergötland.


Framme i Ullared. Här syns Kryckan Lindblad (dock utan kryckor) utanför stugan.


Ready to shop.


Hittade lite bra grejer.


I Ullared finns det 5000 kundvagnar, kanske någon Grindes skulle investera?


En pilsner fick man allt ta efter all shopping.


Mer Äventyrsgolf. Avslöjar inte vinnaren denna gång heller, han blir så jävla mallig.


Jag tog det mest lugnt.


Även dag två var jag värd en öl.


Jag gjorde även lite skokonst.


Mer golf.


Jag försöker sänka den sista.


Ojsan, det blev visst en pilsner till. Observera att jag är väldigt generös som bjuder på denna bild.



I Mikaelas butik i Skövde. Schysst skylt måste jag säga, där passade Kryckan bra.


Pop-eye på Kinarestaurang.


Leon testar hållbarheten på Mikaela och Daniels köksbord.


Hos Karin och Lennart i Floby.


Leon klädd för Mikaela och Daniels stora feta grekiska förlovningsfest (Känner du igen kläderna Sophie?).


Fina Mikaela och söta Leon.


Förlovningsparet Daniel och Mikaela.


Kryckan tog kort på mig.


Många sånger blev det.


Erika fick äran att vara med på charader, här gestaltar hon Lennart Jähkel.


På min vänstra sida satt denna herre; Martin.


Och på min högra sida hade jag Kristoffer. Mina två bordskavaljerer som jag hade fått i hemligt uppdrag att torka om munnen under middagen. Hur kul som helst med deras reaktioner.


Erika och Andreas var nöjda.


Jag, Andreas och Anna var linslusar (linslöss?).


Strömmen gick så jag provade att leka ET med Andreas laserpekare.


Jag i egen hög person.


Jag och Kristoffer hade barhäng.


Som den GENERÖSA människa jag är bjuder jag på en mycket mycket osmickrande bild. Jag däckad i soffan.




Jag och Leon tittar på friidrott i Mora.


Vart ska jag sova då?


Den lille knyckte min säng.


På promenad i Mora stad.

SLUT



 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Va roliga bilder. Och va stor och tjock den lille har blivit. Saknar er. Puss!

Postat av: Sara

Men så kul med lite semesterbilder! Diggar de från Ullared bäst! =)

I år ska jag nog ta med kameran dit, får se om jag hinner knäppa några kort...

2009-08-27 @ 08:27:42
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se