Juleklapper.

Idag är det minsann dan före dopparedan. Har redan givit bort en mycket fin julklapp, till Leon. Han fick en femma att köpa något onödigt för. Dock såg hans far dollartecken och snodde åt sig den lille slanten.

Alla julklappar är inslagna och lagda under granen som året till ära jag har klätt. Vackrare gran har då sällan världen skådat. Nu är det bara en julklapp kvar, som förhoppningsvis kommer med posten idag. Dessutom ska jag leverera två julklappar som ska annorstädes.

Det blev ingen vitlök igår, fanns ingen att tillgå hemma i kylskåpet tyvärr. Vi får hoppas att Gud är min amigo och gör mig frisk tills i morgon. Ytterst troligt dock.

Nu ska jag fortsätta med denna gudsförgätna internetutbildning som är så tråkig att man vill skjuta huvve av sig.

Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se