Let there be snow.

Som skrivet i tidigare inlägg är det minsann en smula svalt ute. Kylan kom som en käftsmäll från Floyd himself när jag öppnade dörren nere på gärsgårds för att trava hemåt i vinterkvällen. Stjärnklart var det i allafall, och det är ju huvudsaken.

I morgon ska minsann mina julkort skickas iväg, sorgligt att jag inte har mer än fyra stycken att skicka julkort till. Förra året skickade jag till halva acb också, det är tvivelaktigt att folk vet vem avsändaren är om jag gör det i år. Alla är så nerdränkta i konkursolyckan så de minns knappt vad de själva heter, kan tänkas.

Nu ska jag borsta mina tänder och tvätta mina händer etc, sen är det minsann dags att dyka ner under mitt täcke och den goa filten för att slumra en stund innan det är dags att gå upp och göra ett dagsverke.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se