Listich.

Har som inte så jädra mycke för mig, så vi kör på en lista innan jag ska koka potatis..


Stänger du av mobilen när du sover?
- Nej, dock önskar jag att jag hade gjort det ibland. Blir gälen på  folk som kan skriva sms eller ringa mitt i nätterna, allra helst när de är i fyllan.

Vem såg dig senast naken?
- Det är en väl bevarad hemlighet!

Hur såg du ut på högstadiet?
- Såg väl ut som folk gör mest. Som nu, fast lite äldre och fräsigare.

Hur är du att ha som arbetskamrat?
- Jag hoppas jag är en bra arbetskamrat. Försöker att alltid vara glad och sprida glädje till de jag jobbar med.

Har du celluliter?
- Hope not.

Biter du på naglarna?
- Nej. Har aldrig gjort och kommer troligtvis aldrig att göra.

Har du något handikapp?
- Icket!

Svär du?
- Det händer väldigt ofta ja. Både i text och tal.

Är du trevlig mot Jehovas vittnen?
- Har ingen anledning att vara otrevlig mot dom så länge dom inte försöker pracka på mig deras religion.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
- Mammas korvstroganoff.

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
- Blodpudding. Då går jag direkt.

Har du blivit arresterad?
- Nej, men jag har flera gånger försökt att få åka polisbil, men det är aldrig någon som vill bjuda mig skjuts.

Är du rädd för Securitasvakter?
- Nej, det är jag absolut inte.

Har du någonting att dölja?
- Alla har väl saker man försöker dölja. Dock kommer jag inte på något speciellt.

Ljuger du?
- Händer att man drar en vit lögn, dock väldigt väldigt sällan.

Har du kysst en polis?
- Nej.

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
- Klart jag skulle. Man vet ju själv hur det är.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
- Vänner, då skulle man nog ha roligt jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se