Projekt.

Hmm, håller på med ett hiskeligt enormt projekt. Har man för mycket fritid så har man. Ni kommer inom en snar framtid få ta del av det.

Barret är i allafall färgat nu och det blev över förväntan, mörkare än jag trodde, vilket var bra eftersom jag gillar när det syns skillnad mot den gamla hårfärgen. Härligt att slippa se ut som ett ´freak of nature`. Kladdade i lite rödfärg i Erkkis hår också. Hann dock aldrig se resultatet eftersom det var blött när jag begav mig hemåt.

Jag som var så nöjd tidigare idag över att min arm inte gjorde ett dugg ont, inte ens när man våldade sönder den med knytnävsslag, fick äta upp allting nu när det faktiskt är ömt. Att lyfta tunga saker är defenitivt ingen höjdare. Och jag som ska försöka handla lite julklappar i morgon, hur skall detta gå? Någon som frivilligt anmäler sig som packåsna i Sundsvallstrakten?
Ska som sagt till Sundsvall i morgon och hälsa på Sophie, har inte sett den tönten på en månad snart så jag har nästan glömt hur hon ser ut, haha.

Nej, nu ska jag ta och lägga mig till rätta, plocka av mig glajjerna och trycka på något avsnitt av `En ängels tålamod` (Tur att det inte är samma serier som går om och om på min dator).

Godnatt på er allihopa, och här får ni en bild på Sophie, så ni också vet hur hon ser ut;


Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Det där hon har mellan näsan och munnen var ingen höjdare! inget att skryta med alltså!!!!!

2009-12-01 @ 08:31:04
Postat av: j.t.t

välkommen att göra stan ;)! ingen snö här än..hoppas ni får en trevlig dag!



2009-12-01 @ 17:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se