Strompan.

Ursäkta att jag tjatar. Vid det här laget bör Ni veta att i morgon går färden till apfelstudelns forlovade land, Tyskland. Allt är nästan packat, förutom kameraladdaren och lite andra nödvändigheter som försvunnit när man ska ha dom som bäst. Tandborste och sånt kraffs stoppar jag ner i morgon bitti.

Är inte riktigt överens med min telefon än, mest för att det som sagt inte finns tetris på den. Får försöka att förkovra mig lite mer i den mobila världen någon dag så kanske även vi kan bli vänner. Har fortfarande min gamla amigo till telefon i nattduksbordslådan i fall längtan skulle bli för stor.

Nej, nu ska jag kika lite på SATC och sticka slut på garnet. Håller på att sticka ett par sockar med långt skaft, och när man är som mest inne i det, då tar garnet slut. Inte kul.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se