aktivitet.

Idag har the brain sannerligen gått varm, har kommit på massor att skriva om. Så idag, kära vänner, får Ni hålla utkik efter många inlägg. Det som är roligast med det hela är att när jag kommer på saker att skriva om kan jag inte blanda ihop alla saker i ett enda inlägg, då blir det helt fel. Måste ha ett inlägg för varje sak jag skriver om. Min hjärna fungerar inte som alla andras nämligen. Tror jag har fått det av mina kära föräldrar, ordning och reda, och har man det inte i praktiken så blir det på bloggen.

Är också enormt sugen på att göra en ny bloggdesign, jag vet att det bara var ungefär två dagar sen jag gjorde en ny header, men jag tycker det är så roooligt, sen lär man sig ju som sagt nya saker hela tiden och då blir det ju ännu roligare och man blir ännu nöjdare med det man presterar.

Nåväl, nu ska jag pilla lite i photoshop och kolla facebook. Men som sagt, håll utkik, jag lovar, det kommer mer inlägg idag.

Heders.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se