back to svenstavik.


Jaha, så hittade man lite bilder från gamla lägenheten då. Jag trivdes bra där faktiskt, bättre än vad jag trivdes på Körfältet. Jag vill så gärna flytta någonstans nu, helst igår. Nog för att jag trivs med att vara sambo med föräldraskapet, men man vill som ha något eget.

Var som skrivet hos Allmighty ikväll och kluddade lite till tatueringen, han blev nöjd, och är han nöjd, så är jag nöjd och då är alla nöjd. Var nere i gärsgårds en sväng och diskuterade bebisnamn med Erika, Micke, Nettis och Hasse, kom inte fram till ett enda jävla namn som faller föräldrarna i smaken. Ni kanske har missat det här kära gärsgårdsbor, men det är faktiskt lågkonjunktur nu, och då går det inte att vara kräsen.

Jaha, så har då kronprinsessan Victoria och Daniels eklatering tillkännagivits, för min del tycker jag att det är lite overkill att dra in självaste Reinfeltd. Vill dom förlova sig får dom väl göra det då. Säger som Andreas; "Vad är det för speciellt med dom, skiter dom mjukglass eller?". Okej, att hon är Sveriges tronföljare men va fan, någon måtta måste det finnas. Men tydligen icke.

Nej, nu ska jag se om det är någon trevlig dåre inne på msn och kanske kolla lite på tradera, längesen nu.

Fan, måste tanka bilen i morgon.

/ Ellinor - en allväders arbetare i två dagar till.

Kommentarer
Postat av: Towa

Kul att se din blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se