betraktelser från en livsmedelsbutik.



Det är sånt här jag sysslar med på helgerna när jag inte har något annat för mig, skapar konst av frukt och grönsaker på kommunens affärer. Ser dock ut som konstverk nummer två har varit på ställen den inte ska eftersom den är alldeles gul och ser en aning rutten ut.

Idag har jag lekt lite i photoshop, man lär sig nya saker hela tiden och det är grymt kul. I´m gonna be a pro.

Förmiddag i morgon och jag bävar redan för att ställa klockan på fem kanske måste orka duscha också eftersom jag inte orkat gjort det idag, så då blir det halv fem. tvi vale.

Empan duschar och sjunger så högt att jag diggar här uppe på övervåningen. Nej, nu är det dags att börja med kvällsbestyren och kliva i nattsärken. Sacred heart hospital ska få sig ett besök nu på kvällskvisten. Godnatt.

Ellinor - Schleten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se