days of our lives.

Då var man äntligen hemkommen från staden då, det har varit en mycket trevlig dag med mina två kollegor tillika vänner Soph och Görel, samt skitungen Empan. Blev som jag befarade, väldigt lite inhandlat, dock vissa förnödenheter i form av strumpor, underbyxor, hängslen och hatt. De två sistnämnda sakerna var med impulsköp till en eventuell tema-fest som kanske blir av någon gång. Tid, plats och tema är dock ej bestämt. Jag älskar att vara impulsiv.

Buffé på eastern och våra redan lite bulliga magar svällde upp till det dubbla av all den goda maten, efterrätten dröjde och dom frågade inte ens om man ville ha kaffe på maten. snåljävlar.
Sedan bedrevs det en timme på Odensviksvägen för att döda lite tid innan Soph skulle på jobb. Tre kalla bilar på vägen hem och äntligen hemma väntar Glenne som självklart värmer min späda kropp.

Nu är det nog dags att lägga sig under täcket och ta sig en low-carb kvällsfika i form av ett glas vatten. Hörs i morgon folket, förhoppningsvis pigga och alerna och mycket att skriva om (som om det vore något problem, höh).

Heders och må väl.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se