det går bra nu.

Då har man avslutat en till dag på Asebe (bara 128 timmar kvar på bygget nu), fick börja dagen med att sortera sidor från den nya sorten Björk, jo vi har haft björk tidigare, men nu är den mycket finare, den ser och till och med känns som björk. Det är en nollserie som innebär att det inte får vara något fel på dom. Men vafan? Det ska väl inte vara någon produkt det får finnas fel på, eller har jag fel?. "Vi" fick i allafall den nya produkten Elgå också, så nu kanske företaget klarar sig en månad till.

Idag när jag stod stationerad vid sockel och monteringsanvisningarna så kom jag på en mycket bra idé. Varför inte förena det tråkiga packandet med lite träning? Sagt och gjort, körde lite tåhävning. La även två socklar under tårna för att det skulle bli extra jobbigt, och hör och häpna, femhundra tåhäv blev det. Jag som egentligen bara ska göra tjugo i veckan. Nåväl, jag kommer sannerligen få killer calfs i allafall. När jag kom hem besteg jag träningscykeln och drog iväg några kilometer, man vill ju inte bränna ut sig direkt, hehe. Kunde knappt stå när jag klev av den om jag ska vara ärlig. Kondition och benstyrka = dålig.

Fan, man får skitfula händer när man jobbar på Acb, jag kommer vara skadad för livet, bara jag tittar på mina torra, ärrade och såriga händer kommer jag bli deprimerad. Måste inhandla en mycket bra handsalva. Cellplasten är förjävla bra på att törra till händerna.

Kom även på en programidé idag. Som kanske alla vet så ligger ju inte Acb speciellt bra till ekonomiskt. Men då kläckte Danill den fantastiska idén att vi ska göra en dokusåpa på Acb. Tror det kan bli riktigt bra faktiskt. I serien ska ALLT som hänt komma fram i ljuset. Alla hemliga förhållanden och alla som haft porrmöten i Acb´s lokaler ska blotta sig. Kommer bli tittarsuccé.

Nog skrivet om dagen, nu ska jag lägga in lite ny musik på mp3n så man har något att lyssna på i morgon.

Hörs sen! /Elljusilainen.




Kommentarer
Postat av: S.

Haha, killer calfs! Vilken Killianus du är ;)

2009-02-05 @ 17:37:13
Postat av: Emelie

Jag kan rådfråga Lasse om han tycker att dokusåpan låter som en bra idé, isf har du ett film- och redigerar team :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se