friskus.

Gosh. Nu är Lill-Nissen frisk igen, härliga tider. I och för sig har jag inte misströstat, jag gillar att köra Honda till jobbet. Spela dansbandskampen på hög volym och ha det varmt ända från gården. Det är livskvalité. höhö.

Natten som var tog verkligen priset, det Per inte vet om mig nu är fan inte värt att veta. Hade så sjukt kul när jag pratade med han och Larssa om allt mellan truckar och jakttorn.

Acb varslar ytterligare 80 personer förresten, jag har helt seriöst slutat att bli förvånad. Förbannelsen jag känner vet inga gränser, men jag orkar fan inte ens vara förbannad. Gör pinan kort och sätt företaget i konkurs.

Skriver inget mer förän jag vet vad jag ska skriva.

Må väl tillsvidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se