fuckthisshit.

Natten som passerade för några timmar sedan går lätt upp på topp fem av värsta nätter, den segade sig verkligen fram. En stor faktor till söndersegningen var nog att jag glömt skåpnyckeln, eftersom den sitter på samma knippa som bilnyckeln. Vilket resulterade i att jag fick vara civilklädd, inga kåpor och ingen musik, samt att jag fick spela poker med dom gamla 50-öringarna i fönstret som ingen vill ha. Fick tips om bultsax på repen, men det kändes lite väl overkill. I natt ska jag inte glömma någon nyckel i allafall.

Var på Dollar med Micke igår och handlade lite förnödenheter, det är bra att gå på affärer med honom, då får jag köpa disksvampar. Så nu har jag två paket till. Lyx.

Nu ska jag bege mig ner till gärsgårds och dricka kaffe innan min syster går upp i sömmarna, hon är nog redan less på att vänta. Yepp.

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vadå?

Gillar du inte när jag gömmer dina disksvampar? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se