goudkväll.

Hej folket. Nu är jag här igen och klottrar lite, har varit hos farmor i afton och fått lite karameller, blev också bjuden att flytta in, och vad säger man till ett sånt förslag om inte; "Ååååkej".
Duschat har jag också gjort, och klippt mina tånaglar, kunde cutta sten med dom vid det här laget. dom små bortglömda jävlarna. Så nu är dagens sunk-Ellinor ett minne blott och en fräsching är det som uppdaterar. Sweet.

Läste på internet att det hade varit rättegång idag med ungdomar från Svensta som gjort massa illdåd. Bergsprängarna skulle nu hjälpa ungdomarna. Hjälpa? Det är huvve av direkt för fan.

Nu har jag laddat ner en nyare version av winamp, tror det var det som spökade förut när det inte funkade och nu spelar den som ett skållat ollon. Dock är det mest bara skitmusik som fyller spellistan. Men jag gillar´t.

Idag bjöds det på smörgåstårta ala Sonja till middag, det var mycket smakligt då det faktiskt är så att Sonja lagar dom godaste smörgåstårtorna söder om Rörvattnet.

En enkel liten fråga såhär på kvällskvisten, varför äter katter tapet? Syftar såklart på Bulle-jävel som snart har käkat väggarna kala här inne i sängkammaren. Tur att mamma har köpt nya tapeter. Musse däremot den rackarns stekaren ligger utbredd som en lång falukorv nere på vardagsrumsbordet. Jag vill också vara katt.

Måste bara skriva ner för eftervärlden vad min käre far kom in och sa nyss; "Vi ses i morgon bitti..Om Gud vill..och jag vaknar". Var det ett läge av sinnesförvirring eller har han blivit religiös?

Nu ska en mycket nyttig apelsin inmundigas innan det är läggdags.

Synes! /Morgonpigga Morgan.

Kommentarer
Postat av: OOOOOOTROLIGT ANONYM!

Tro inte du är nyttig för att du äter en apelsin på kvällarna, när du svullar järnet resten av dagen!!

2009-02-05 @ 21:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se