hallåja.



Hej mina vänner och väninnor. Snodde Olverts dator idag för den var mest lätt tillgänglig där den låg, och vad fann jag inte på tangentbordet? jo, en smula av något oidentifierbart födoämne. Har hon suttit och smygätit nu igen, var min första tanke. Dock måste jag upplysa er om att det var hårdbröd efter en närmare titt, kan det vara så att allas vår Olvert har blivit en smula nyttig?

Nåväl, till något mer relevant. Jo, jag har en liten fundering..När man går till gynekologen, då betalar man ju för att ha någon "inuti" sig, är då landstinget en enda stor hallick mån tro? Tåls att fundera på faktiskt.

Sista dagen på acb idag och jisses vad lite jag har gjort. Packade lite första timmen sen bar det upp till norra i saaben för att ägna resten av dagen åt nya robotlinan. Och eftersom en annan knappt har sett den så blev det mest att driva omkring. Me like. Skaffade mig även lite arbetslivserfarenhet inom flyttgubbe-yrket när tant Astrid skulle ha ut massa skåp i picupen.

Nej, nu ska jag ta mitt arbetslösa men ack så fabulösa ass och dra mig någonstans där det kanske är lite mer liv och rörelse, alternativt tvinga Olvert att umgås med mig. Tricky.

bye bye bruket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se